De kerk aan de Noorddijkerweg is ook in de zomermaanden open voor bezoekers op de zondagmiddagen tussen 12.00 en 18.00 uur.

Het hele jaar door wordt de kerk opengesteld voor de belangstellende voorbijganger en ook in de vakantieperiode is de kerk op zondagmiddag open voor bezoekers.

Je kunt je het bijna niet voorstellen, maar de kerk bestaat al bijna 800 jaar….en al die tijd zijn er op deze plek mensen naar binnen gelopen om even tot rust te komen of iets te vieren, om te gedenken of te trouwen.

Ook u kunt na een wandeling op een mooie zomerdag gerust even binnen lopen om de kerk van binnen te bekijken, iets over de geschiedenis te lezen of te luisteren naar de muziek.

Bij warm weer is het een heerlijk koele plek en bij regen kun je er prima schuilen.

Van harte welkom !

, ,
Gerelateerde berichten